Wonga.com to wielokrotnie nagradzany lider finansów online, specjalizujący się w pożyczkach internetowych. W Polsce wystartowaliśmy w 2012 roku.
Będziesz zajmować się
- Obsługą połączeń z klientami, przychodzącymi i wychodzącymi
- Negocjowaniem warunków spłaty należności z klientami
- Obsługą klienta zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami
- Zapewnieniem wysokiego poziomu jakości wykonywanej pracy
- Kształtowaniem pozytywnego wizerunku firmy
- Terminową i prawidłową realizacja dodatkowych zadań zleconych przez przełożonego
Kogo szukamy
Do procesu zapraszamy osoby posiadające:
- Minimum roczne doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta windykacyjnego
- Dobrą dykcję
- Umiejętności negocjacyjne
- Dobrą organizację pracy
- Realizujące terminowo wyznaczone cele i zadania
- Dyspozycyjne czasowo
- Odpowiedzialne i zaangażowane
Oferujemy
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Wynagrodzenie podstawowe od 3 200 PLN brutto oraz atrakcyjny system premiowy
- Możliwość rozwoju w międzynarodowej, dynamicznie rosnącej firmie
- Możliwość rozpoczęcia budowy ścieżki kariery
- Przyjazną atmosferę pracy
- Atrakcyjny pakiet socjalny (opiekę medyczną, lektoraty językowe, kartę Multisport lub bilety ZTM)
- Wygodną lokalizację miejsca pracy przy Polu Mokotowskim
- Pracę w zmianowym systemie czasu pracy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00, w soboty od 09:00 do 17:00 (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy)