Specjalista ds. obsługi Klienta

2019-04-24T11:16:07+00:001 kwietnia 2019|Archiwalne|

Wonga.com to wielokrotnie nagradzany lider finansów online, specjalizujący się w pożyczkach internetowych. Wystartowaliśmy w 2007 roku w Wielkiej Brytanii. Obecnie działamy w kilku krajach, a od 2012 roku także w Polsce. Dynamicznie się rozwijamy i powiększamy nasz zespół.

Kogo szukamy

  • Osób zorientowanych na potrzeby klienta
  • Z doświadczeniem w telesprzedaży
  • Z umiejętnościami analizy i weryfikacji zgłaszanych problemów
  • Dobrze zorganizowanych w pracy
  • Przywiązujacych uwagę do szczegółów
  • Odpowiedzialnych i zaangażowanych
  • Terminowo wywiązujących się z obowiązków
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem

Zakres zadań:

  • Aktywna, telefoniczna sprzedaż produktów firmy
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta zgodnie ze standardami Wonga
  • Prowadzenie zarówno rozmów przychodzących, jak i wychodzących
  • Budowanie dobrych relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami
  • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Wynagrodzenie podstawowe od 3 000 PLN brutto oraz atrakcyjny system premiowy
  • Możliwość rozwoju w międzynarodowej, dynamicznie rosnącej firmie
  • Przyjazną atmosferę pracy
  • Atrakcyjny pakiet socjalny (opiekę medyczną, lektoraty językowe, kartę Multisport lub bilety ZTM)
  • Możliwość rozpoczęcia budowy ścieżki kariery
  • Wygodną lokalizację miejsca pracy przy Polach Mokotowskich
  • Pracę w zmianowym systemie czasu pracy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 22:00, w soboty i w niedziele od 09:00 do 17:00 (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy)